• Otak Tuan Sadiq Pemimpin UMNO perompak yang belum menerima balasan. Tunggulah selepas PRU13. Perompak2 UMNO akan tampil sorang demi sorang mendaftar diri ke mahkamah.....

      12 hours ago · LikeUnlike

    • Iraman Bin Haji Karim penuh dengan rasa DENDAM KESUMAT. Mengambar masalah peribadi yang sangat dashyat. Kasihan....

      12 hours ago · LikeUnlike

    • Otak Tuan Sadiq Hehehehe..... begitulah akal spesis UMNO terhadap DAP. Hinggakan kebaikan yang dilakukan oleh kerajaan LGE semuanya disabotaj oleh AKAL BUSUK SPESIS BUSUK UMNO.

      12 hours ago · LikeUnlike · 1

    • Iraman Bin Haji Karim DAP bukan parti bangsa kita....jauh jika nak dibanding dengan UMNO. Umpama langit dengan bumi..

      12 hours ago · LikeUnlike

    • Otak Tuan Sadiq Huhuhuhu.... Bangsa UMNO yang menjahanamkan kehidupan bangsaku.... MELAYU.... Akal spesis UMNO akal penipu. Akal munafiq.

      12 hours ago · LikeUnlike · 2

    • Adi Putra Shafiq ‎"Maruah dan harga diri DAP tetap tinggi kerana perjuangannya untuk survival kaum China tidak pernah tergugat, tetapi maruah dan harga diri PAS jatuh ke tahap paling rendah kerana sanggup menggadaikan bangsanya sendiri dan menjual agama dengan harga yang sangat rendah".

      9 hours ago · LikeUnlike

    • Muhammad Khaidi Hamzah hahaha.

      7 hours ago · LikeUnlike

    • Pengundy Dun UMNO pejuang bangsa melayu ?
      tak mesra pun dengan Melayu Nusantara ...!!

      7 hours ago · LikeUnlike

    • Herman Sainal selagi wujudnya UMNO selagi itu melayu akan terus hancur kerana melayu sendiri

      6 hours ago · LikeUnlike

    • Adi Putra Shafiq ‎1. "Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.
      2. "Bukan sahaja dalam menifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu." - Nik Aziz Nik Mat, , 4 Ogos 2001.

      4 hours ago · LikeUnlike

    • Melayu Kedah Terakhir rasiskah UMNO kerana nk mempertahankan bangsa dan agamanya sendiri?..

      4 hours ago · LikeUnlike

    • Abd Ghani Abd Aziz Nah,,,,berapa kosong kena tu,,,tidak kenal konsep satu Malaysia, mereka kata satu Malaysia, tapi tidak adil dalam melayani rakyat, jalan masuk kerumah penyokong Umno di turap molek, jalan masuk kerumah bukan penyokongnya tidak diturap....ini bukan satu Malaysia, tapi lihat dengan satu mata aja,,,lagi satu mata buta...hati busuk, telinga badak...betul macam pertanyaan LGE itu,,

      4 hours ago · LikeUnlike

    • Tok Jangut Bahamas Yes semua orang akan jadi racist bila menegur dan mintak di perbetulkan project2 firaun olih gerombolan UMNO/UBN.

      3 hours ago · LikeUnlike

    • Adi Putra Shafiq KAN OSTAT PAS KATA DUIT DARI PARTI BN TU HARAMMMM.... NAPE YE PENGIKUT PR....TAK MALU NAK TUNTUT HAK SAMA MACAM PENYOKONG BN...

      2 hours ago · LikeUnlike

    • Putra Jawa duit dari parti bn,sejak bila bn guna duit sendiri utk rakyat?

      2 hours ago · LikeUnlike

    • Adi Putra Shafiq Bila berbicara dengan ahlul Pas, topik lain takde, balik-balik UMNO...UMNO...UMNO. Mat Sabu yang sokong komunis pun masih nak salahkan UMNO. Dunia Islam bagi Pas hanyalah UMNO semata-mata. Fokus ahlul Pas hanyalah kepada masalah UMNO dan kerajaan. Gambaran mereka seolah-olah UMNO itu adalah masalah dunia Islam, dan masalah yang melanda umat Islam di dunia ni pun kononnya disebabkan UMNO.
      Jarang den dengar ahlul PAS berbicara mengenai masalah dunia Islam sejagat. Mereka hanya mempertikaikan keputusan serta dasar yang diperkenalkan oleh UMNO. Sedangkan tiada satu pun cadangan daripada ahlul Pas selama ni yang boleh memurnikan atau menambahbaikan terhadap segala keputusan yang telah dibuat oleh UMNO. Agenda Pas hanya mencari salah serta menghukum apa saja yang dilakukan UMNO.
      Teringat semasa Che Det menjemput semua Menteri Besar dan Ketua Menteri untuk membincangkan krisis ekonomi 1997/98 yang melanda negara. Apabila diminta untuk memberikan cadangan, dua orang Menteri Besar daripada Pas (Presiden sekarang dan MurshitAmpas sekarang) mencadangkan supaya kerajaan harus kembali kepada Islam untuk menyelesaikan krisis ekonomi.
      Tapi apabila Che Det tanya apakah kaedah Islam yang boleh dicadangkan, takde pulak idea bernas daripada dua orang Menteri Besar tu. Tetiba je dua Menteri Besar Pas tu jadi bisu. Setakat cakap kita kena kembali kepada Islam, budak tadika Pasti tu pun boleh cakap poik.
      Maka tidak hairanlah jika ahlul Pas hanya tahu berbicara mengenai UMNO kerana pemimpin mereka sendiri pun ramai yang bebal untuk bawak anak buah ke arah kemajuan sains, teknologi dan ekonomi dunia Islam.
      Maka bersyukurlah jika ada dikalangan pemimpin Pas yang sekurang-kurangnya boleh memberikan cadangan atau merangka pelan tindakan untuk memperkasakan umat Islam di Malaysia khususnya dan dunia umumnya. Kalau takdo jugak...maknanya Pas hari ini sedang mengalami krisis kepimpinan yang kronik. Nasib kau la yeh...

      2 hours ago · LikeUnlike

    • Putra Jawa knp che det tanya pas tentang kaedah islam,dia tu hindu ke?kalau islam xkan xtau.knp tak tanya penasihat agamanya apakah penasihat agamanya hanya nasihat bab nikah kahwin je.

      2 hours ago · LikeUnlike · 1

    • Adi Putra Shafiq KALAU PAS PAKAR PASAL ISLAM DAH PASTI BOLEH JAWAP...... TAPAI PEMIMPIN PAS SEBENARNYA KURANG CERDIK PASAL ISLAM ..... SEBAB ITU KAT SELANGOR EXCO HAL EHWAL ISLAM DILUCUT DARI PAS....

      2 hours ago · LikeUnlike

    • Safari Wan budak beringus Adi Putra Shafiq kuat bual, ubat dh mkn lum....

      36 minutes ago · LikeUnlike